THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 17, 2009

KECEWA, TERKILAN DAN GEMBIRA semua dlm satu....


kecewa dengan pencapaian pemain badminton Malaysia.... kecewa sangat2... terutama perseorangan Malaysia... Datuk Lee Chong Wei, prestasi permainan mase lawan ngan Soni Dwi Koncoro dari Indonesia hambar dan tidak bermaya... walaup0n main rubber game... chong wei seperti hilang arah, mane kata2 chong wei sebel0m kejohanan dunia bermula... nak jumpe LIn Dan? tapi awal2 dh kalah, saya sedih sangat, saya mmg harap chong wei wt yg terbaik, just pikir tentang negara, bukan kecut nak jumpe Lin Dan, saya merupakan peminat LCW, tapi perlawanan jumaat lepas membuatkan saya hilang sesuatu yg sy ske psl LCW... boleh kate kecewa melampau, bukan tak boleh menang, set 2 LCW die kalah kan Sony 21:12, tu membuktikan yg die mampu utk menang, yg tinggal cume semangat saja... harap chong wei terus bersemangat... sy akan terus sokong LCW...





sedikit terkilan pula dengan 2 pasangan pemain beregu malaysia, KKK n TBH serta fairuz n zakry... mereka cume kalah tipis, sedih sangat, saya dan adik saya minat gile dgn sukan badminton, dan kami paling minat menonton perlawanan beregu lelaki, kerana aksi mereka rancak dan penuh dengan pukulan smash serta helah pemain... saya harap mereka akan terus berusaha lagi, ketahanan dan kekentalan minda di perlukan buat pemain negara... keep it real...




gembira pula dengan pasukan EPL kesayangan saya iaitu CHELSEA... The Blues telah membuka kempen EPL dengan kemenangan 2:1 ke atas Hull City. Kedua-dua gol dijaringkan oleh penyerang berbisa chelsea iaitu Didier Drogba. saya gembira sangat2.... CHELSEA CHELSEA..


3 comments:

wanaMIGHTYZ said...

ko ni.. semangat sukan malaysia..

fuh.. dah bleh wakil malaysia ni...

mana no baru ko

tak sabar nak dengar suara lagi..

no aku.....017-7044551....

wanaMIGHTYZ said...

pasal team aku... yang namanya WANAMIGHTY tu antaranya ialah....

sebilangan nya orang yang kaki bangku

sebilangan nya lagi orang yang kaki sofa

sebilangan nya lagi orang yang kaki kerusi..


hahahahahaha...............

miauw said...

firstly cun aa gambar wana... team ko ye...hmm ak nak join sekali leh tak, ak kaki tilam (kaki tido) hehe... mmg aa ak minat gle bola sepak, tenis n badminton... heheh ak pakai no maxis lame lg... sabtu lepas dh g maxis center dh, die kete tunggu beberape hari dpt lek simcard tu... tunggu ye... sayang wana...