THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, July 27, 2009

first day LI.. kg Pandan

assalamualaikum... hari ni hari pertama ak buat latihan praktikal... bapak segan masa memula masuk ofis... dah la ramai kat sini... cm ne aa kawan2 aku wat LI ni... lea, mimi, ami, an,wana, wan dan sume2 lagii la... harap2 dorang ok... ak kat sini macam tunggul pon de gak... bapak boring... sebab dorang tak bagi keje lagi... dorang cakap dorang pon tak tau nak bagi keje ape kat aku... hehe bagus gak..leh aku rehat... ceh tak de aa... sumpah wei ak sorang je yang LI kat ofis nie... awal januari dulu ade aa dalam 10 org student... bulan 6 lpas dh abis dorang nyerr LI... sedih do tak de kwn.. dah aa kat sini ramai pekerja yang dah tua sikit and majoriti semuanyerr yang dah ade degree... hmm... x pe yang penting aku buktikan aku leh wt LI ni walaupun sorang2... beb tak de kwn x semestinyerr kita mati... tapi x de mak bapak... thanks mak sebab kejutkan akak pagi tadi... thanks gak kat ayah n abg shafiq sbb antar aku malam tadi...

ak kadang2 takut gak keje kat sini... aku harap aku leh keje elok2 dan amanah dalam bekerja... dan ak tak nak wat pape masalah... insyaallah... doa kan ak tau..

0 comments: