THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 29, 2009

tak tau pe nak wat....

boring aa tak de keje lak... aku dok bace novel kat internet... bosan aa dorang sume sibuk wat keje ak sorang jeww yang melepak cam orang bodoh tapi nak wat cam ne... hari ni ok aa ngan staff2 kat sini... dorang sebenarnyerr ok, cume tak biase lagi ngan ak... aku pun tak biase jugak ngan dorang tapi nak wat cam ne, mak ak cakap biase aa tu minggu pertama keje, memang cam bodoh jew... nanti lelama banyak keje nyer.. ak pun ikut jo la ape yang amk aku cakap... dah aa kat ofis ni sejuk.. rase cam nak tido jeww... tinggal nak tunggu sesape bagi aku tilam ngan bantal rain ak kat umh jew.... hehe puih... malas, ni ke setiausaha! mesti mak ak cakap cam ne... winduw aa lak kat mak aku.. kekadang jelous lak ngan abang aku... die cuti sebab uitm seri iskandar uti seminggu sebab ade beberape student dorang yang dijangkiti wabak a h1n1... ee seram gak la... dorang cakap biase nyerr yang kene orang yg ade penyakit, risau aa kat mak dak ak, die dh aa ade cam2 penyakit.... ak doakan semua family aku terhidar dari bende2 cam ne... amin

1 comments:

wanaMIGHTYZ said...

salam.. aku baru balik makan
baru pasan ada coment dari ko..

best ar gak ada budak sekelas kat sini.. wat pengubat rindu untuk kita sekelas DSk2S3

aku ada petua untuk ko kalau ko tak nak ada rasa bosan kat tempat keje ko.. ko wat lah pt10 k..

poli pd
poli pd,poli pd,
sekali skala teluk kemang

hehehe gurau jek..